koszyk
Koszyk:
0,00zł
Brakuje 300,00zł do darmowej wysyłki!
Sklep dla facetów facetaria.pl : FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  1. Czy moje dane są bezpieczne?
  2. Wszystkie podane przez Ciebie informacje pozostają bezpieczne w naszej bazie danych, nikt poza nami nie ma do niej dostępu. Nigdy nie przekazujemy tych danych osobom trzecim, nigdy też nie wykorzystujemy ich do innych celów niż te bezpośrednio związane ze sklepem, czyli realizacji zamówień lub wysyłania newslettera. Wszystkie podane przez siebie informacje możesz w każdej chwili zmienić lub usunąć poprzez zalogowanie się na swoje konto sklepowe lub poproszenie obsługę sklepu o wprowadzenie zmian.

    Więcej na temat bezpieczeństwa i ochrony Twojej prywatności znajdziesz w Regulaminie oraz Polityce Prywatności Facetaria.pl

  3. Czy moja płatność on-line jest bezpieczna?
  4. Transakcje obsługiwane przez "payu.pl" zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Serwis ten stosuje najnowsze metody szyfrowania danych, które w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują bezpieczeństwo i niezawodność dokonywanych transakcji. Szczegółowy opis stosowanych rozwiązań i procedur w zakresie bezpieczeństwa znajdziesz na payu.pl.

  5. Nie pamiętam hasła do Facetaria.pl
  6. Na stronie logowania kliknij na napis "Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj". Następnie wpisz adres e-mail, na który zostanie wysłane wygenerowane przez system Twoje nowe hasło. Nowe hasło będziesz mógł zmienić po zalogowaniu wg własnych preferencji po kliknięciu napisu "Moje konto", znajdującego się na górnym pasku nawigacji po prawej stronie.

  7. Czy ceny towarów w sklepie Facetaria.pl zawierają podatek VAT?
  8. Tak. Wszystkie ceny towarów w sklepie Facetaria.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  9. Co jeśli kurier lub listonosz nie zastaną mnie w domu?
  10. Zarówno kurier jak i listonosz w przypadku nie zastania nikogo w domu zostawią zawiadomienie awizo. W przypadku przesyłki kurierskiej należy jak najszybciej a maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych skontaktować się z firmą kurierską podając numer listu przewozowego i umówić na kolejny termin dostarczenia. W przypadku przesyłki pocztowej należy z dokumentem awizo udać się do urzędu pocztowego wskazanego na tym dokumencie, w terminie również podanym na zawiadomieniu awizo (zazwyczaj jest to najbliższy nam oddział pocztowy) i odebrać przesyłkę na poczcie.

  11. Czy mogę zamówić przesyłkę na adres odbioru w miejscu pracy?
  12. Przesyłki kurierskie dostarczane są w dni robocze w godzinach między 10:00 a 16:00, w związku z tym dla osób pracujących w tych godzinach dobrym rozwiązaniem jest zamówienie dostawy w miejscu pracy.

  13. Czy mogę wskazać inny adres dostawy niż, ten który podałem na fakturze?
  14. Jak najbardziej można podać odrębne adresy: do faktury i jako miejsce dostawy przesyłki, na przykład w przypadku gdy przesyłka ma być dostarczona do miejsca pracy.

  15. Jak przyjmować przesyłkę?
  16. Podczas odbioru zawsze sprawdzaj zawartość otrzymanej paczki i upewnij się, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeśli zauważysz oznaki uszkodzeń mechanicznych prosimy o sporządzenie wspólnie z kurierem lub pracownikiem poczty protokołu zawierającego: datę zdarzenia, krótki opis uszkodzeń oraz podpis Twój i kuriera lub pracownika poczty. W takim przypadku możesz również odmówić przyjęcia przesyłki.

  17. W ciągu ilu dni mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?
  18. Zakupiony towar w Facetaria.pl można zwrócić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji odnosnie odstąpienia od umowy/zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

  19. Jak mogę zamówić towar sprowadzany na życzenie?
  20. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w stopce na dole strony sklepu w zakładce Kontakt. Zamówienia indywidualne staramy się realizować w maksymalnie możliwym krótkim terminie, zazwyczaj kilku dni roboczych.

  21. Co jeśli chciałbym zmienić złożone zamówienie?
  22. Złożone zamówienie możesz zmienić do momentu jego nadania na poczcie lub przekazania firmie kurierskiej, kontaktując się z nami telefonicznie lun e-mailem i podając numer swojego zamówienia.

Jeżeli chciałbyś zadać pytanie, którego nie znalazłeś na powyższej liście prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@facetaria.pl lub kontakt telefoniczny 600 388 443 z obsługą sklepu.

Zespół Facetaria.pl

Kontynuuj zakupy
Nowości
Bestsellery

wspierane płatności