koszyk
Koszyk:
0,00zł
Brakuje 300,00zł do darmowej wysyłki!
facetaria.pl : Objaśnienia statusów zamówień

Objaśnienia statusów zamówień

Objaśnienia możliwych statusów zamówień widocznych na koncie Klienta oraz używanych w systemie powiadomień mailowych Sklepu Facetaria.pl:

  • "Złożone" - zamówienie zostało zarejestrowane w systemie informatycznym Facetaria.pl. W przypadku zamówień ze sposobem zapłaty "przelew na konto"  wymagane jest opłacenie zamówienia przez Klienta przelewem bankowym na konto Sklepu. W przypadku wyboru sposobu płatności "za pobraniem" nie jest wymagana żadna akcja po stronie Klienta.
  • "Płatności [nowe zamówienie]" - zamówienie Klienta zostało zarejestrowanie w systemie Facetaria.pl, Klient wybrał metodę płatności poprzez kanał Payu.pl i został przekierowany na stronę operatora płatności Payu.pl. Po przekierowaniu na stronę operatora Payu.pl i zaakceptowaniu jego regulaminu Klient powinien otrzymać wiadomość od Payu.pl o treści "Informacje o transakcji płatniczej zarejestrowanej w Systemie PayU", która umożliwia sprawdzenie statusu płatności. Uwaga: utrzymywanie się statusu "Płatności [nowe zamówienie]" przez dłuższy czas (>10 minut) przy jednoczesnym braku pojawienia się innych statusów płatności np. "Płatności [nowa]" lub "Płatności [zakończona]" na koncie Klienta, świadczy o braku zakończenia/autoryzacji płatności. W takim przypadku niezbędny jest kontakt Klienta ze sklepem w celu ustalenia sposobu płatności za zamówienie.
  • "Płatności [nowa]", "Płatności [rozpoczęta]" - zamówienie Klienta zostało zarejestrowanie w systemie Facetaria.pl i Klient wybrał metodę płatności poprzez kanał Payu.pl. Płatność Klienta jest w trakcie autoryzacji przez operatora Payu.pl.
  • "Płatności [anulowana]" - zamówienie Klienta zostało zarejestrowanie w systemie Facetaria.pl oraz otrzymaliśmy informację o anulowaniu płatności przez operatora Payu.pl. W takim przypadku niezbędny jest kontakt Klienta ze sklepem w celu ustalenia sposobu płatności za zamówienie.
  • "Płatności [zakończona]" - zamówienie zostało zarejestrowane w systemie Facetaria.pl oraz otrzymaliśmy potwierdzenie dokonania płatności przez Klienta z sytemu Payu.pl.
  • "Oczekiwanie na wpłatę" - w przypadku zamówień ze sposobem zapłaty "przelew na konto", oczekujemy na pojawienie się wpłaty Kilenta na naszym koncie bankowym. Uwaga: moment dokonania przelewu przez Klienta w swoim banku nie jest równoznaczny z pojawieniem się wpłaty Klienta na koncie bankowym Sklepu. Wpłata Klienta jest widoczna na naszym koncie w przeciągu od kilku godzin do kilku dni (pod uwagę brane są tylko dni robocze). Średnio transfer środków za zamówienie zajmuje bankom około 1 dzień roboczy od momentu dokonania operacji wpłaty przez Klienta w swoim banku.
  • "Konieczne uzupełnienie adresu" - zamówienie Klienta nie posiada wszystkich niezbędnych danych teleadresowych wymaganych do prawidłowego nadania przesyłki. W takiej sytuacji niezbędny jest kontakt ze sklepem w celu uzupełnienia lub korekty tych danych.
  • "Oczekiwanie na dopłatę" - zamówienie nie zostało opłacone w całości lub Kilent poprosił o dodanie produktów do realizowanego zamówienia opłaconego z góry. Wymagane jest  opłacenie brakującej kwoty zamówienia przez Klienta przelewem na konto Sklepu.
  • "W realizacji" - Zamówienie jest kompletowane w magazynie Sklepu i przygotowywane do wysyłki. Płatność za zamówienie została zarejestrowana przez Sklep lub wybrany przez Kilenta sposób płatności to "za pobraniem".
  • "Wysłane do odbiorcy" - paczka z zamówieniem została pobrana z magazynu Sklepu przez Kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej i zamówienie jest w drodze do Klienta. Na tym etapie nie ma już możliwości modyfikacji zamówienia lub wstrzymania jego realizacji.
  • "Anulowane" - zamówienie zostało anulowana na prośbę Kilenta, z powodu braku dostarczenia przez Klienta niezbędnych informacji do jego realizacji (np. prawidłowego adresu) lub z powodu braku opłacenia zamówienia.
  • "Zarejestrowane w Inpost" - zamówienie zostało skompletowane, spakowane oraz zarejestowane w systemie Inpost i jest gotowe do wysyłki w magazynie sklepu lub zostało pobrane przez kuriera Inpost i jest w drodze do docelowego paczkomatu. Status dotyczy tylko formy dostawy przy pomocy paczkomatów Inpost.
  • "Gotowa dla kuriera" - zamówienie zostało skompletowane, spakowane i jest gotowe do wysyłki. Oczekuje na odbiór kuriera z magazynu Sklepu w najbliższym dniu roboczym. 
Kontynuuj zakupy
Nowości
Bestsellery

wspierane płatności