MENNEN AS Skin Bracer woda po goleniu 100ml Zobacz większe

Mennen

MENNEN AS Skin Bracer woda po goleniu 100ml

Mennen

MENNEN AS Skin Bracer woda po goleniu 100ml

100 ml. MENNEN woda po goleniu

MENSBAS

w magazynie

1-2 dni robocze

Dodaj do listy życzeń

Cena:

29,99 zł


Do darmowej wysyłki brakuje
300,00

Wysyłka już od:

  • 9,99 zł (Inpost)
  • 10,99 zł (Pocztex)
  • 12,99 zł (DPD)

Zobacz koszty dostawy

Zapytaj o produkt

Zapytaj przez e-mail

Telefonicznie
600 388 443 lub 22 772 43 23

Pon.—Pt., 9:00—16:00

Mennen After Shave Skin Bracer - kultowa woda po goleniu 100 ml.

To klasyczny kosmetyk, który niezmiennie święci triumfy sprzedaży na całym świecie. Woda ma lekko miętowy zapach, bardzo męski.

Woda po goleniu odświeża dzięki zawartemu Mentolowi, przyspiesza gojenie skóry i zmniejsza podrażnienia dzięki Alantoinie.

Woda po goleniu Mennen Skin Bracer odświeża i tonizuje.

Pojemność: 100 ml

Opakowanie: szklana butelka z plastikową zakrętką oraz firmowy kartonik producenta.

Zapach: delikatnie słodki, mentolowy, odświeżający.

Składniki: w zakładce SPECYFIKACJA

SKŁADNIKI/INGREDIENTS: ALCOHOL DENAT, AQUA, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM, MENTHOL, BENZOPHENONE-3, BENZOIC ACID, ALLANTOIN, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL, COUMARIN, EVERNIA FURFURACEA, EVERNIA PRUNASTRI, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL, CI 47005, CI 42051, CI 15985.

Rafał

sie 11, 2017
5
(5/5
Bardzo dobry płyn. Chlodzi jak trzeba i dobrze łagodzi. Zapach bardzo ciekawy, powiedziałbym że to coś pomiędzy wodą zielone proraso a alpa 378. Niebanalny zapach dla dojrzałych fecetów.
 
Strona: 1

Dodaj swoją opinię
Captcha

facetaria.pl

Prowadzimy internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku

Realizacja: interaktywni.pro