D.R.Harris LAVENDER luksusowy krem do golenia w tyglu 150g Zobacz większe
D.R. Harris & CO.

D.R.Harris LAVENDER luksusowy krem do golenia w tyglu 150g

D.R. Harris & CO.

D.R.Harris LAVENDER luksusowy krem do golenia w tyglu 150g

Duży tygiel 150 g. Bez parabenów. Lawendowy. Wysoko skoncentrowany. Angielski.

DRHLAVSCB150

w magazynie

Ostatnie egzemplarze!

1-2 dni robocze

Dodaj do listy życzeń

Cena:

99,99 zł


Sposób dostawy: DPD - pobranie, DPD Krajowa (DPD Classic), DPD Krajowa za pobraniem (COD), Pocztex Kurier 48 - przedpłata, Pocztex Kurier 48 - pobranie, Poczta Odbiór w PUNKCIE - przedpłata, Poczta Odbiór w PUNKCIE - pobranie, DPD - przedpłata, Paczkomat - przedpłata

Do darmowej wysyłki brakuje
300,00

Wysyłka już od:

  • 8,99 zł (Pocztex)
  • 9,99 zł (Inpost)
  • 11,99 zł (DPD)

Zobacz koszty dostawy

Zapytaj o produkt

Zapytaj przez e-mail

Telefonicznie
600 388 443 lub 22 772 43 23

Pon.—Pt., 9:00—16:00

LAVENDER luksusowy krem do golenia w tyglu 150g (Luxury Lather Shaving Cream)

Luksusowy lawendowy krem do golenia w plastikowym zakręcanym tyglu. Wysoko skoncentrowany, daje obfitą pianę. Krem można nakładać na zarost pędzlem bądź palcami bezpośrednio z tygla. Bogata formuła kremu nie wysusza skóry. Delikatny zapach – lawendowo ziołowy. Krem zawiera duże ilości gliceryny, koi skórę i nawilża podczas golenia. Przeznaczony do wszystkich rodzajów cery.

Zapach: Ziołowo lawendowy. Idealny dla miłośników angielskiej klasyki. 

Opakowanie: krem w plastikowym zakręcanym tyglu. Dodatkowo pakowany w firmowy kartonik producenta.

Waga: 150 g. 

Produkt oznaczony symbolami:

BY APPOINTMENT TO HER MAJESTY THE QUEEN PHARMACIST & PHARMACY SUPPLIES LONDON oraz BY APPOINTMENT TO HRH THE PRINCE OF WALES CHEMIST LONDON

są to prestiżowe oznaczenia potwierdzające wysoką jakość produktów lub usług oraz fakt, że firma dostarcza swoje produkty/usługi na dwór królewski.

Historia firmy D.R. Harris zaczęła się w 1790 roku, gdy przy jednej z ulic w modnej dzielnicy Londynu pewien aptekarz o nazwisku Harris założył swój pierwszy sklep. Nazwa sklepu pochodziła od nazwisk właścicieli – Henry’ego Harrisa i Daniela Rotely’a. W swojej ofercie sklep posiadał m.in. własne produkty drogeryjne – wody kolońskie i wody po goleniu o klasycznych zapachach cenionych przez angielskich dżentelmenów, dlatego szybko zyskał uznanie swoich dostojnych klientów. Przez ponad 200 lat D.R. Harris był rodzinnym biznesem, a jego produkty popularne wśród wyższych warstw społecznych. W 1983 roku dotarły nawet na królewski dwór i odtąd marka towarzyszyła zabiegom pielęgnacyjnym Królewskiej Rodziny.

Dziś renoma D.R. Harris wciąż jest duża i wyszła poza wyspy brytyjskie. W dalszym ciągu firma oferuje najwyższą jakość produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn. Co ciekawe, sklep założony w XVIII wieku nadal istnieje w tym samym miejscu – na ul. Świętego Jakuba w Londynie. Wchodząc do środka, ma się wrażenie przeniesienia się w czasie, bo większość mebli na wyposażeniu to oryginalne elementy sprzed wieków.

SKŁADNIKI/INGREDIENTS:  AQUA (WATER), STEARIC ACID, MYRISTIC ACID, POTASSIUM HYDROXIDE, COCONUT ACID, GLYCERIN, PARFUM (FRAGRANCE), TRIETHANOLAMINE SODIUM HYDROXIDE, CI 17200 (D&C RED 33), CI 42053 (FD&C GREEN NO3).

Opakowanie tygiel tworzywo
Rodzaj Lawenda
Efekt chłodzenia nie
Cera wrażliwa nie
Marek

lut 27, 2017
5
(5/5
Wreszcie zapach prawdziwej lawendy z Prowansji. Piana bardzo gęsta i tłusta, golenie bajeczne bez zapychania ostrzy. Mam twardy zarost ale krem zmiękcza doskonale. Wart swojej ceny. Ciekawy lawendowy kolor!
 
Strona: 1

Dodaj swoją opinię
Captcha

facetaria.pl

Prowadzimy internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku

Realizacja: interaktywni.pro