Drogi Kliencie!

Poniżej znajdziesz informacje o obowiązujących formach, czasie i kosztach dostawy na terenie Polski. 

Formy dostawy:

  • Paczkomaty Inpost 24/7 - przesyłka opłacona z góry. 
  • Firma kurierska DPD usługa "DPD Classic" i "DPD Pickup" - przesyłka opłacona z góry i przesyłka pobraniowa.
Uwaga:
Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia niektórych wymienionych powyżej form dostawy w przypadku stwierdzenia problemów technicznych występujących po stronie firm przewozowych lub wystąpienia częstych przypadków opóźnienia doręczeń zwłaszcza w okresach świątecznych i/lub wakacyjnych.
Czas dostawy:
    • Usługa Paczkomaty 24/7 Inpost - przesyłka opłacona z góry. Czas dostawy do wybranego paczkomatu wynosi z reguły 1-2 doby (przy czym uwzględnia się tylko dni robocze) od momentu nadania przesyłki. Przesyłki nadawane są i dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Śledzenie przesyłek: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
    • Firma kurierska Inpost usługa krajowa "InPost Kurier Standard" - przesyłka opłacona z góry i przesyłka pobraniowa. Czas dostawy wynosi z reguły 1-2 doby (przy czym uwzględnia się tylko dni robocze) od momentu nadania przesyłki. Przesyłki nadawane są i dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Śledzenie przesyłek: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
    • Firma kurierska DPD usługa krajowa "DPD Classic" - przesyłka opłacona z góry i przesyłka pobraniowa. Czas dostawy wynosi z reguły 1-2 doby (przy czym uwzględnia się tylko dni robocze) od momentu nadania przesyłki. Przesyłki nadawane są i dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Śledzenie przesyłek: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/

Uwaga: Czasy dostawy podane powyżej to czasy orie

Uwaga: Czasy dostawy podane powyżej to czasy orientacyjne, w których realizowana jest znacząca większość zamówień. Powyższe czasy mogą ulec wydłużeniu, jeśli na stronie głównej sklepu pojawi się komunikat zmianach powyższych terminów wysyłki. Na czas, po jakim zamówione produkty trafią do Ciebie składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Ciebie adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

Czas kompletacji zamówienia:

Przewidywany czas kompletacji opłaconego zamówienia (lub zamówienia za pobraniem) w magazynie sklepu to 2 dni robocze. Większość zamówień zostaje skompletowana i jest gotowa do wysyłki w przeciągu 1 dnia roboczego. Zamówienia opłacone do godziny 12:00 z reguły wysyłane są tego samego dnia, a opłacone po 12:00 - kolejnego roboczego. W niektórych okresach roku np. okresie wakacyjnym lub przedświątecznym czas kompletacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

Termin otrzymania przez Ciebie przesyłki = czas kompletacji zamówienia + czas dostawy przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.

Koszt dostawy:

Koszt dostawy jest uzależniony od sposobu dostawy i wysokości zamówienia. 

Koszt dostawy jest uzależniony od sposobu dostawy i wysokości zamówienia. 

Koszt dostarczenia towaru o wartości do 129,99 zł na terenie Polski wynosi:

  • Inpost Paczkomat 24/7 przedpłata - 12,99 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" przedpłata - 14,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" przedpłata - 15,99 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" pobranie - 16,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" pobranie - 18,99 zł.

Koszt dostarczenia towaru o wartości pomiędzy 130 a 199,99 zł na terenie Polski wynosi:

  • Inpost Paczkomat 24/7 przedpłata - 0 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" przedpłata - 14,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" przedpłata - 15,99 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" pobranie - 16,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" pobranie - 18,99 zł.

Koszt dostarczenia towaru o wartości pomiędzy 200 a 399,99 zł na terenie Polski wynosi:

  • Inpost Paczkomat 24/7 przedpłata - 0 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" przedpłata - 9,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" przedpłata - 9,99 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" pobranie - 11,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" pobranie - 14,99 zł.

Koszt dostarczenia towaru o wartości pomiędzy 400 a 599,99 zł na terenie Polski wynosi:

  • Inpost Paczkomat 24/7 przedpłata - 0 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" przedpłata - 0 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" przedpłata - 0 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" pobranie - 7,99 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" pobranie - 9,99 zł.

Koszt dostarczenia towaru o wartości powyżej 600 zł na terenie Polski wynosi:

  • Inpost Paczkomat 24/7 przedpłata - 0 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" przedpłata - 0 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" przedpłata - 0 zł.
  • Kurier InPost usługa "InPost Kurier Standard" pobranie - 0 zł.
  • Kurier DPD usługa "DPD Classic" pobranie - 0 zł.

WAŻNE! Sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń w transporcie:

Jeżeli podczas doręczenia zauważysz uszkodzenia paczki lub naruszenia firmowej taśmy sprawdź zawartość otrzymanej paczki i upewnij się, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeśli zauważysz oznaki uszkodzeń mechanicznych prosimy o sporządzenie wspólnie z kurierem protokołu zawierającego: datę zdarzenia, krótki opis uszkodzeń oraz podpis Twój i kuriera lub pracownika poczty. W takim przypadku masz również prawo do odmowy przyjęcia uszkodzonej bądź niekompletnej paczki. Prosimy również o niezwłoczne zawiadomienie Sklepu o zaistniałej sytuacji.

Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, to w przypadku zastrzeżeń co do jej stanu, zastosuj się do instrukcji operatora paczkomatu i pozostaw nieotwartą paczkę (w stanie jakim została Ci ona wydana) w paczkomacie zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. 

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki. W tym celu wyślij do nas wiadomość na adres email: kontakt@facetaria.pl. W wiadomości podaj numer zamówienia oraz szczegółowo opisz zaistniałą sytuację. Jeśli otrzymałeś uszkodzone w transporcie lub niezgodne z zamówieniem produkty w załączeniu zgłoszenia wyślij zdjęcia uszkodzonych i/lub niegodnych z zamówieniem produktów.

Zespół Facetaria.pl