FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Czy moje dane są bezpieczne?

Wszystkie podane przez Ciebie informacje pozostają bezpieczne w naszej bazie danych, nikt poza nami nie ma do niej dostępu. Nigdy nie przekazujemy tych danych osobom trzecim, nigdy też nie wykorzystujemy ich do innych celów niż te bezpośrednio związane ze sklepem, czyli realizacji zamówień lub wysyłania newslettera. Wszystkie podane przez siebie informacje możesz w każdej chwili zmienić lub usunąć poprzez zalogowanie się na swoje konto sklepowe lub poproszenie obsługę sklepu o wprowadzenie zmian.

Więcej na temat bezpieczeństwa i ochrony Twojej prywatności znajdziesz w Regulaminie oraz Polityce Prywatności Facetaria.pl

Czy moja płatność on-line jest bezpieczna?

Transakcje obsługiwane przez "Przelewy24.pl" zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Serwis ten stosuje najnowsze metody szyfrowania danych, które w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują bezpieczeństwo i niezawodność dokonywanych transakcji. Szczegółowy opis stosowanych rozwiązań i procedur w zakresie bezpieczeństwa znajdziesz na przelewy24.pl.

Jak się dowiem czy moja płatność on-line została zautoryzowana i co robić w przypadku braku autoryzacji?

Jeśli transakcja została zautoryzowana pomyślnie powinieneś otrzymać wiadomość potwierdzającą płatność od Przelewy24.pl. Status realizacji zamówienia na Twoim koncie w sklepie facetaria.pl zostanie uaktualniony na "Płatność Przelewy24 przyjęta".

W przypadku braku autoryzacji, link do ponownego opłacenia zamówienia znajdziesz w historii zamówienia. W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości/reklamacji związanych z realizacją płatności przez Przelewy24.pl, sugerujemy bezpośredni kontakt z obsługą Przelewy24.pl pod telefonem  +48 61 642 93 44 lub za pomocą formularza kontaktowego https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja. W razie braku dokończenia transakcji powinieneś też otrzymać wiadomość od Przelewy24.pl o temacie "Rozpoczęcie transakcji w Systemie Przelewy24" z numerem rozpoczętej transakcji, który zalecamy podać podczas kontaktu z Przelewy24.pl

Nie pamiętam hasła do Facetaria.pl

Na stronie logowania kliknij na napis "Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj". Następnie wpisz adres e-mail, na który zostanie wysłane wygenerowane przez system Twoje nowe hasło. Nowe hasło będziesz mógł zmienić po zalogowaniu wg własnych preferencji po kliknięciu napisu "Moje konto", znajdującego się na górnym pasku nawigacji po prawej stronie.

Czy ceny towarów w sklepie Facetaria.pl zawierają podatek VAT?

Tak. Wszystkie ceny towarów w sklepie Facetaria.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Co jeśli kurier lub listonosz nie zastaną mnie w domu?

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD: W dniu nadania przesyłki przez sklep otrzymasz od nas powiadomienie mailem o jej nadaniu. W dniu planowanego doręczenia przesyłki otrzymasz od firmy kurierskiej powiadomienie sms na podany w zamówieniu numer komórkowy telefonu oraz powiadomienie mailowe o planowanym doręczeniu wraz z telefonem komórkowym do kuriera doręczającego. W treści wiadomości sms będziesz mógł dokonać zmiany terminu doręczenia poprzez wiadomość zwrotną sms lub poprzez skontaktowanie się z infolinią firmy kurierskiej DPD.

Jeśli kurier w dniu doręczenia nie zastanie Cię wówczas otrzymasz powiadomienie (pocztą elektroniczną i/lub sms) o nieudanej próbie doręczenia i prośbę o kontakt zwrotny z Biurem Obsługi Klienta DPD celem ustalenia drugiego terminu doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do nadawcy.

PRZESYŁKA POCZTOWA POCZTEX KURIER 48: W dniu nadania przesyłki przez sklep otrzymasz od nas powiadomienie mailem o jej nadaniu. Poczta Polska powiadomi Cię w formie sms lub mailowo (zgodnie z danymi podanymi przez Ciebie w zamówieniu) na dzień przed lub w dniu planowanego doręczenia o planowanym doręczeniu przesyłki. W usłudze Pocztex Kurier 48 jest tylko jedna próba doręczenia pod wskazany adres i jeśli kurier Cię nie zastanie otrzymasz awizo w formie papierowej lub elektronicznej z numerem przesyłki. W przypadku przesyłki pocztowej należy z numerem przesyłki udać się do swojego urzędu pocztowego (urząd pocztowy dla podanego adresu doręczenia) i osobiście odebrać przesyłkę, przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni, licząc od dnia następnego po dniu przekazania awizo. Uwaga jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 7 dni wraca ona do nadawcy.

Uwaga! Jeśli przesyłka z naszego sklepu nie dotrze do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych od wysyłki prosimy o niezwłoczny kontakt – wyjaśnimy sprawę. Nigdy nie zostawiamy naszych klientów samych sobie i zawsze interweniujemy w sprawie opóźnionych lub zaginionych przesyłek.

Czasami zdarza się, że przesyłka wysłana Pocztą Polską oczekuje w Twoim urzędzie pocztowym, a osoba dostarczająca nie zostawiła w Twojej skrzynce awizo. Zawsze w takich sytuacjach podajemy numer nadawczy przesyłki, dzięki czemu sprawę można szybko wyjaśnić na poczcie.

Czy mogę zamówić przesyłkę na adres odbioru w miejscu pracy?

Przesyłki kurierskie, w tym przesyłki pocztowe Pocztex Kurier48, dostarczane są w dni robocze w godzinach między 9:00 a 16:00, w związku z tym dla osób pracujących w tych godzinach dobrym rozwiązaniem jest zamówienie dostawy w miejscu pracy.

Czy mogę wskazać inny adres dostawy niż, ten który podałem na fakturze?

Jak najbardziej można podać odrębne adresy: do faktury i jako miejsce dostawy przesyłki, na przykład w przypadku gdy przesyłka ma być dostarczona do miejsca pracy.

Jak przyjmować przesyłkę?

Przesyłki kurierskie DPD i Poczta Pocztex: Podczas odbioru zawsze sprawdzaj zawartość otrzymanej paczki i upewnij się, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeśli zauważysz oznaki uszkodzeń mechanicznych prosimy o sporządzenie wspólnie z kurierem lub pracownikiem poczty protokołu zawierającego: datę zdarzenia, krótki opis uszkodzeń oraz podpis Twój i kuriera lub pracownika poczty. W takim przypadku możesz również odmówić przyjęcia przesyłki.

Przesyłki Paczkomatowe Inpost: W przypadku zastrzeżeń do stanu przesyłki odbieranej z paczkomatu zastosuj się do instrukcji operatora. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. Odbiorca, korzystając z odpowiedniej opcji w urządzeniu ponownie umieszcza paczkę w paczkomacie pozostawiając ją do dyspozycji operatora.

Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail odbiorcy, który jest zobowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. O zdarzeniu niezwłocznie poinformuj sklep.

W ciągu ilu dni mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Zakupiony towar w Facetaria.pl można zwrócić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji odnośnie odstąpienia od umowy/zwrotów znajdziesz w Regulaminie Sklepu.

Co jeśli chciałbym zmienić złożone zamówienie?

Złożone zamówienie możesz zmienić do momentu jego nadania na poczcie lub przekazania firmie kurierskiej, kontaktując się z nami telefonicznie lub e-mailem i podając numer swojego zamówienia.

Jeżeli chciałbyś zadać pytanie, którego nie znalazłeś na powyższej liście prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@facetaria.pl lub kontakt telefoniczny 600 388 443 z obsługą sklepu.

Zespół Facetaria.pl


facetaria.pl

Prowadzimy internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku

Realizacja: interaktywni.pro