LEA MEN INVISIBLE dezodorant w sprayu 150ml Zobacz większe
LEA

LEA MEN INVISIBLE dezodorant w sprayu 150ml

LEA

LEA MEN INVISIBLE dezodorant w sprayu 150ml

150ml. Anti-Marks. Bez alkoholu. Z Aloesem i wit. E. Hiszpański

LEADEO150INV

LEADEO150INV4830

w magazynie

1-2 dni robocze

Dodaj do listy życzeń

Cena:

9,99 zł brutto


Do darmowej wysyłki brakuje
100,00

Wysyłka już od:

  • 12,99 zł (Paczkomat)
  • 13,99 zł (DPD)

Darmowa dostawa do Paczkomatu od 100 zł!

Zobacz koszty dostawy

Zapytaj o produkt

Zapytaj przez e-mail

Telefonicznie
600 388 443 lub 22 772 43 23

Pon.—Pt., 9:00—16:00

LEA Men Invisible dermo protection dezodorant w sprayu 150ml.

Anti - Marks - nie zostawia osadu na ubraniu.

Działanie: 48h.

Antyperspirant.

Z wyciągiem łagodzącego aloesu i witaminą E.

0% alkoholu (nie zawiera alkoholu etylowego).

Zapach: męski świeży, sportowy.

Testowany dermatologicznie.

Wyprodukowano w Hiszpanii.

Składniki: BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, CYCLOPENTASILOXANE, ALUMINUM CHLOROHYDRATE, TRIETHYLCITRATE, C12-15 ALKYL BENZOATE, PPG-14 BUTYL ETHER, PARFUM, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, TOCOPHERYL ACETATE, DIMETHICONE, PROPYLENE CARBONATE, LINALOOL, DIMETHICONOL, LIMONENE, CITRAL, GERANIOL, CITRONELLOL, BHT.

Wrażliwa skóraNie
TypSpray
Bez alkoholuTak

Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.


Dodaj swoją opinię

Ostatnio oglądane w sklepie

  • LEA MEN INVISIBLE dezodorant w sprayu 150ml

    LEA MEN INVISIBLE dezodorant w sprayu 150ml

    150ml. Anti-Marks. Bez alkoholu. Z Aloesem i wit. E. Hiszpański

    Cena :

    9,99

    W magazynie
    Add to cart

facetaria.pl

Prowadzimy internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku