Duża gilotyna do paznokci Credo Solingen.
Metalowa, chromowana wykończenie połysk.
Długość całkowita: 82 mm.
Ergonomiczny kształt i ostra krawędź tnąca.
Wyprodukowano w Niemczech.
Oryginalny produkt Credo Solingen.
Gilotyna sprzedawana jest w firmowym etui z tworzywa sztucznego.
„Quality First” to motto założyciela Gustava Krachta, które towarzyszy Credo od 1924 roku. Niezależnie od tego, czy dotyczy to produktów wykonanych samodzielnie, czy zakupionych: standard jakości jest podstawą wszystkich decyzji firmy, które od tego czasu są prowadzone już przez czwartą generację właścicieli. Tylko wtedy, gdy zostaną spełnione najwyższe wymagania co do standardu i jakości, produkt może opuścić dom i nosić nazwę Credo.
Solingen skąd pochodzi firma to nazwa regionu w Niemczech, jest nazwą chronioną prawnie i mogą używać jej wyłącznie producenci spełniający rygorystyczne wymogi jakościowe.
Pomysłowość, innowacyjność, odwaga do podejmowania ryzyka i chęć zmiany to cechy charakteryzujące ponad 90-letnią tradycję firmy Credo. Credo był wynalazcą otwieracza do puszek i maszynki do usuwania zrogowaciałego naskórka w czasach. Koncentrując się na dziale urody, firma umocniła swoją reputację jako wiodąca w produkcji i sprzedaży światowej mechanicznych instrumentów do pedicure. Kolejnym ruchem i wyzwaniem na rynku było wprowadzenie akcesoriów do pielęgnacji dłoni i stóp dla osób zmagających się z problemem cukrzycy. Linia dla diabetyków okazała się strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o wypełnienie luki na rynku i odpowiedź na potrzeby wyjątkowych klientów. Credo to również wyróżniająca się na rynku kolorowa linia akcesoriów POP ART – 5 kolorów uniwersalnych dla każdego i wprowadzających urozmaicenie do tradycyjnych akcesoriów kosmetycznych, Klienci polubili tą linię od razu.
Filary biznesu CREDO tworzą tysiące manicurzystek i podiatrów, a także lojalni klienci w handlu detalicznym i hurtowym. Każdego dnia profesjonalni pedikurzyści i manicurzyści korzystają z akcesoriów z logo Credo i stanowią nieoceniony wkład w zachowanie i tworzenie marki Credo w Niemczech i ponad 60 krajach. Drugim silnym filarem firmy są drogerie, salony piękności, apteki, domy towarowe, perfumerie a w ostatnim czasie wybrane sklepy internetowe.