D.R.Harris ROSE luksusowy krem do golenia w tubce 75g Zobacz większe
D.R. Harris & CO.

D.R.Harris ROSE luksusowy krem do golenia w tubce 75g

D.R. Harris & CO.

D.R.Harris ROSE luksusowy krem do golenia w tubce 75g

75ml. Z olejkiem dzikiej róży (Rosehip). Bardzo wydajny. Bogata piana. Z pędzlem i bez.

DRHROSCT75

DRHROSCT755748

w magazynie

Ostatnie egzemplarze!

1-2 dni robocze

Dodaj do listy życzeń

Cena:

79,99 zł brutto


Do darmowej wysyłki brakuje
100,00

Wysyłka już od:

  • 12,99 zł (Paczkomat)
  • 14,99 zł (DPD)

Darmowa dostawa do Paczkomatu od 100 zł!

Zobacz koszty dostawy

Zapytaj o produkt

Zapytaj przez e-mail

Telefonicznie: 600 388 443

Pon.—Pt. 9:00—15:00

Krem do golenia DR Harris Rose z olejkiem dzikiej róży w tubce 75ml.

Luksusowy krem do golenia na bazie gliceryny pozwalający wytworzyć gęstą i bogatą pianę. Odpowiednia zawartość składników, zmiękczających zarost, natłuszczających i nawilżających sprawia, że skóra po goleniu jest miękka i przyjemna w dotyku. Delikatnie perfumowany o pięknym męskim aromacie różanym. Dla koneserów męskich zapachów kwiatowych.

Do wyrabiania piany w tyglu, miseczce pędzlem do golenia lub bez pędzla bezpośrednio palcami na twarzy.

Pojemność: 75ml.

Opakowanie: plastikowa tubka, firmowo sprzedawany przez producenta bez dodatkowego kartonika.

Pojemność: 75ml.

Pełny skład w zakładce Specyfikacja.

Produkt oznaczony symbolami:

BY APPOINTMENT TO HER MAJESTY THE QUEEN PHARMACIST & PHARMACY SUPPLIES LONDON oraz BY APPOINTMENT TO HRH THE PRINCE OF WALES CHEMIST LONDON

są to prestiżowe oznaczenia potwierdzające wysoką jakość produktów lub usług oraz fakt, że firma dostarcza swoje produkty/usługi na dwór królewski.

Historia firmy D.R. Harris zaczęła się w 1790 roku, gdy przy jednej z ulic w modnej dzielnicy Londynu pewien aptekarz o nazwisku Harris założył swój pierwszy sklep. Nazwa sklepu pochodziła od nazwisk właścicieli – Henry’ego Harrisa i Daniela Rotely’a. W swojej ofercie sklep posiadał m.in. własne produkty drogeryjne – wody kolońskie i wody po goleniu o klasycznych zapachach cenionych przez angielskich dżentelmenów, dlatego szybko zyskał uznanie swoich dostojnych klientów. Przez ponad 200 lat D.R. Harris był rodzinnym biznesem, a jego produkty popularne wśród wyższych warstw społecznych. W 1983 roku dotarły nawet na królewski dwór i odtąd marka towarzyszyła zabiegom pielęgnacyjnym Królewskiej Rodziny.

Dziś renoma D.R. Harris wciąż jest duża i wyszła poza wyspy brytyjskie. W dalszym ciągu firma oferuje najwyższą jakość produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn. Co ciekawe, sklep założony w XVIII wieku nadal istnieje w tym samym miejscu – na ul. Świętego Jakuba w Londynie. Wchodząc do środka, ma się wrażenie przeniesienia się w czasie, bo większość mebli na wyposażeniu to oryginalne elementy sprzed wieków.

Aqua (Water), Stearic Acid, Myristic Acid, Potassium Hydroxide, Coconut Acid, Glycerin, Parfum (Fragrance), Rosa rubginosa (Rosehip) Seed Oil, Triethanolamine, Sodium Hydroxide,  Citronellol, Geraniol, Cinnamyl alcohol,CI 17200 (D & C Red 33), CI 16035 (FD&C Red 40),


sty 25, 2023
(5/5
Bardzo wydajny, dobrze się pieni. Kapitalny, dobrze stonowany zapach uważam za największy atut tego kremu, zwiększa poczucie komfortu przy goleniu.
 
Strona: 1

Tylko użytkownicy, którzy są zalogowani i kupili ten produkt mogą dodać opinię.

Ostatnio oglądane w sklepie

  • D.R.Harris ROSE luksusowy krem do golenia w tubce 75g

    D.R.Harris ROSE luksusowy krem do golenia w tubce 75g

    75ml. Z olejkiem dzikiej róży (Rosehip). Bardzo wydajny. Bogata piana. Z pędzlem i bez.

    Cena :

    79,99

    W magazynie
    Add to cart

facetaria.pl

Prowadzimy internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku