LEA Woda micelarna do twarzy 200ml Zobacz większe
LEA

LEA Woda micelarna do twarzy 200ml

LEA

LEA Woda micelarna do twarzy 200ml

200ml. Z Rumiankiem i Ginko Biloba. Hiszpańska

LEAWM200

LEAWM2004828

w magazynie

1-2 dni robocze

Dodaj do listy życzeń

Cena:

14,99 zł brutto


Do darmowej wysyłki brakuje
100,00

Wysyłka już od:

  • 12,99 zł (Paczkomat)
  • 14,99 zł (DPD)

Darmowa dostawa do Paczkomatu od 100 zł!

Zobacz koszty dostawy

Zapytaj o produkt

Zapytaj przez e-mail

Telefonicznie: 600 388 443

Pon.—Pt. 9:00—15:00

Lea Aqua Micelar woda micelarna 200ml.

Do przemywania twarzy, ust i oczu.

Dla cery wrażliwej.

Bez zapachowa - nieperfumowana.

Z wyciągiem rumianku i ginko biloba.

3w1 - oczyszcza, odświeża, do demakijażu.

Testowana dermatologicznie.

Sposób użycia: delikatnie wacikiem przemywaj twarz. Nie wymaga spłukiwania wodą. Podczas demakijażu oczu miej powieki zamknięte.

Opakowanie: plastikowa butelka z wysuwanym dozownikiem.

Skład: w zakładce Specyfikacja.

Wyprodukowano w Hiszpanii.

Składniki: AQUA, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, BETAINE, GLYCERIN, POLOXAMER 184, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, GINKO BILOBA LEAF EXTRACT, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, DECYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, TETRASODIUM EDTA.

Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.


Tylko użytkownicy, którzy są zalogowani i kupili ten produkt mogą dodać opinię.

Ostatnio oglądane w sklepie

  • LEA Woda micelarna do twarzy 200ml

    LEA Woda micelarna do twarzy 200ml

    200ml. Z Rumiankiem i Ginko Biloba. Hiszpańska

    Cena :

    14,99

    W magazynie
    Add to cart

facetaria.pl

Prowadzimy internetową sprzedaż męskich kosmetyków, męskiej bielizny oraz akcesoriów i przyborów codziennego użytku. Nasza oferta obejmuje wyłącznie oryginalne produkty wysokiej jakości potwierdzonej gwarancją producenta, których jesteśmy bezpośrednim importerem oraz nabywane bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Zapewniamy profesjonalną obsługę i wygodną nawigację naszego e-sklepu zaprojektowaną na podstawie męskich oczekiwań w zakresie zakupu rzeczy osobistego użytku