Gilotyna do paznokci z serii POP ART niemieckiego producenta CREDO SOLINGEN z innowacyjnym pojemniczkiem na ścinki paznokci.
Długość gilotyny 65 mm.
Materiał: stal nierdzewna i plastik.
Wygodna w użyciu.
Ostra krawędź tnąca.
Wysokiej jakości stal nierdzewna.
Pojemniczek na ścinki paznokci.
Produkt niemiecki Credo Solingen.
Uwaga: jak na zdjęciach poglądowych gilotyna występuje w różnych kolorach żółtym, pomarańczowym, zielonym, różowym, niebieskim. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostępności preferowanego koloru, kolor wybierany jest w miarę dostępnych egzemplarzy, w przypadku braku koloru preferowanego, kolor jest przydzielany losowo.
Opakowanie: gilotyna jest sprzedawana na kolorowym, estetycznym blistrze producenta jak na ostatnim zdjęciu poglądowym.
„Quality First” to motto założyciela Gustava Krachta, które towarzyszy Credo od 1924 roku. Niezależnie od tego, czy dotyczy to produktów wykonanych samodzielnie, czy zakupionych: standard jakości jest podstawą wszystkich decyzji firmy, które od tego czasu są prowadzone już przez czwartą generację właścicieli. Tylko wtedy, gdy zostaną spełnione najwyższe wymagania co do standardu i jakości, produkt może opuścić dom i nosić nazwę Credo.
Solingen skąd pochodzi firma to nazwa regionu w Niemczech, jest nazwą chronioną prawnie i mogą używać jej wyłącznie producenci spełniający rygorystyczne wymogi jakościowe.
Pomysłowość, innowacyjność, odwaga do podejmowania ryzyka i chęć zmiany to cechy charakteryzujące ponad 90-letnią tradycję firmy Credo. Credo był wynalazcą otwieracza do puszek i maszynki do usuwania zrogowaciałego naskórka w czasach. Koncentrując się na dziale urody, firma umocniła swoją reputację jako wiodąca w produkcji i sprzedaży światowej mechanicznych instrumentów do pedicure. Kolejnym ruchem i wyzwaniem na rynku było wprowadzenie akcesoriów do pielęgnacji dłoni i stóp dla osób zmagających się z problemem cukrzycy. Linia dla diabetyków okazała się strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o wypełnienie luki na rynku i odpowiedź na potrzeby wyjątkowych klientów. Credo to również wyróżniająca się na rynku kolorowa linia akcesoriów POP ART – 5 kolorów uniwersalnych dla każdego i wprowadzających urozmaicenie do tradycyjnych akcesoriów kosmetycznych, Klienci polubili tą linię od razu.
Filary biznesu CREDO tworzą tysiące manicurzystek i podiatrów, a także lojalni klienci w handlu detalicznym i hurtowym. Każdego dnia profesjonalni pedikurzyści i manicurzyści korzystają z akcesoriów z logo Credo i stanowią nieoceniony wkład w zachowanie i tworzenie marki Credo w Niemczech i ponad 60 krajach. Drugim silnym filarem firmy są drogerie, salony piękności, apteki, domy towarowe, perfumerie a w ostatnim czasie wybrane sklepy internetowe.